what rushes in to my heart and my skull i can't controll

just nu ser livet ut lite såhär:



många överstrykningspennor, scheman, viktiga papper med dödsstraff på att slarva bort, samt en drös halvbokade intervjuer. tittade i kalendern och bläddrade förbi alla veckor som gått, insåg att det är augusti och att hela sommaren snart har passerat utan att jag märkt det. sen trillade den här ut;



vår pariskarta. helt sönderkladdad och i tusen bitar. för exakt ett år sedan när vi var i paris och överlevde vi med hjälp av den här kartan. varje fransos vi mötte som vi tänkte hade lite koll fick klottra dit vägbeskrivning till de bästa uteställena. sedan valde vi ett varje kväll, hoppade på metron och levde vilt parisliv.

två väldigt olika somrar blev det. underligt och bra på samma gång att det kan skilja så mycket på bara ett år.



och snart är det september och skolan börjar igen. sista terminen innan kandidatexamen, och jag kommer flytta in i den lilla lägenheten i borås. göra den mysig och amanda-vänlig. dricka te i massor och ha myskvällar med olivian, titta på när löven faller samt träna min onsdagsyoga på friskis. har nästan bestämt mig för friskis och svettis efter gedigen research. är både billigast och närmast. dessutom är yogan halv sju på onsdagarna. perfekt yogatid.

Tiesto feat. Tegan & Sara – Feel It In My Bones

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0