Dressed up to tumble down

Planerar nyår i huvudet. Tänker att man ska ha på sig nåt fiiiiint och snyggt och tjusigt på alla sätt och vis. Sådär nyårsglammigt. Sedan tänker jag att med tanke på hur jag ser ut efter varje fest är det lika bra att jag ska ta på mig något hållbart och praktiskt. Typ satsa helhjärtat på outfit à la blåkläder- för att inget ska gå sönder/fläckas/tappas i det svarta hål som brukar suga upp telefoner och smycken när man är ute.

Glammiga blåkläder?

Nä. Som det verkar nu har jag det mest opraktiska EVER. En fransig 30-tals klänning som fastnar i ALLT, samt en oerhört omatchande men rolig silverpaljettjacka från beyond retro. Dressed up to tumble down indeedio.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0