återhämtning

åh herregud, världens längsta dag! nu tänker jag koppla bort septisk artrit, celler, reumatism och djurförsök ett tag. ska lägga mig i soffan, titta på nya avsnittet av californication och äta upp mina ostbågar. sen får man se ifall jag inte vaknar igen förrän imorgon, eller får superwomankrafter och försöker sålla ut allt jag hört i intervjun idag och faktiskt får nåt på pränt. sjukt intressant var det iaf, och tjejen som jag intervjuade var så bra! älskar såna intervjuer. fick kika lite i hennes labb också, och det var precis som jag hade tänkt mig. hyllor proppfyllda med kemisaker och massa kontiga grejer som jag genast fick lust att peta på, men höll i mig. tänkte att det nog inte är bra att välta något i ett labb för mikrobiologisk forskning.

yoga är iaf uteslutet ikväll. det regnar is, och går inte ut igen! blir alltid lite hypokondrisk, så nu känns det som att jag har reumatism i mina kalla fingrar. vilket jag hoppas att jag inte har. men för säkerhets skull tror jag att jag stannar inne i min lägenhet, där det finns varma duschar och varm oboy.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0