hjälpte inte

summan av kardemumman. det har varit en skitdag. tänkte att jag skulle försöka träna i eftermiddags och bli glad igen, och vad händer? jo, jag sätter mig i caféet för att vänta på tildan, och den biffiga biffen bakom gymdisken frågar om jag är på väg till lektionen och påpekar dessutom att i så fall är jag försenad och han kan ju inte stå här och vänta hela dagen. varpå jag blir väldigt förvirrad och säger nääe, jag bara väntar på min syster vi ska gymma. han muttrar och återgår till att vara en biffig biff. otrevlig dessutom. fortfarande förvirrad vänder jag mig om och ser att i hallen studsar det omkring massa skolelever som har lektion. HÖGSTADIEELEVER. åttan högst.

va? va?? va???

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0