kommer komma sent, lömska rostade brödets fel




jag vill inte påstå att jag kommit fram till något revolutionerade här, MEN hur gott är det inte med rostat bröd, marmelad och ost?? gott gott gott. jag hade glömt av att det fanns en brödrost, blev sjukt pepp imorses, hittade dessutom en marmeladburk längst bak i kylen som inte alls hade börjat mögla, så  sitter nu här och ser med förtjusning hur brödskivorna poppar upp! kommer antagligen komma försent. men tror det är värt det. popp!

idag är det måndag och jag längtar till helgen. men just idag är måndagen bra. lyxfrukost,  julian casablancas spelas på radion, och jag har taccos till lunchlåda. herre min je.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0