tar helg


FÖRSTÅR inte varför det blir så mycket att packa varje gång. och HUR det får plats i en ynka väska? min packningsteknik måste vara en killer.  fast älskar att packa när man ska hemhem. har ju bara roliga och mysiga grejer med mig då. prickiga mjukiskläder, böcker, födelsedagspresent till livan, och en och annan lördagsklädsel kanske.

så sjukt göttigt att ha långhelg för första gången sen jag började journalistprogrammet! krävande utbildning det där. borde man varna folk som söker tro?  tack sofie nustad för världens grymmaste grupparbete. igen. våra samarbeten är oftast väldigt förvirrade och i slutet  och vi undrar om vi gjort nåt fel eftersom vi alltid blir klara nästan löjligt snabbt - men det struntar vi ganska mycket i och tar istället helg! 

mot sherwoodskogen!
//A

Kommentarer
Postat av: sofie

åh, du är så söt! amandapanda!



älskar förvirringen som alltid uppstår när vi undrar vad vi missat. du är min favvo att göra grupparbete med! nu- HELG.



puss!

2011-03-02 @ 17:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0