wednesday: Kategorier: Engelska/Substantiv | Engelska/Veckodagar



imorses var jag på yoga superdupertidigt och fortsatte att utsätta min stackars kropp för diverse hemskheter. har fortfarande inte hämtat mig från cirkelpasset i måndagskväll. om något, blir det bara värre och värre. blev omkullsprungen av en pigg 75-åring racertant i trappan från omklädningsrummet imorses på friskis, när jag krampaktigt höll tag om ledstången och försökte få mina ben att lyda mig. ett steg i taget. tantaskrutten hade inga problem med trappan. det hade jag. nåja.

har även hunnit hänga lite i borås stadshus på tekniska förvaltningen och pratat med chefen där om ombyggnationer, handikappanpassade gator, och vad exakt skillnaden egentligen är på kullersten och smågatssten. yäs yäs. reportaget går sakta men säkert framåt. enda trickset är att sätta sig och börja skriva. svårt svårt svårt. och förtränger alltid hur lång tid det faktiskt tar. 15 000 tecken är inget man fixar på en eftermiddag direkt.

nu, kaffe och how i met your mother-paus!

//A

ps. min dumma bananflugefälla funkar inte längre. dom jävlarna håller på att ta över hela köket. TROTS ihärdigt diskande och inte en enda brödsmula kvar dom kan tugga på. vad gör jag för feeeeeeeeeeeel?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vi brukar gå på bananflugejakt ett par gånger om dagen å dammsuga upp dem ;)

2011-09-21 @ 15:55:46
Postat av: Danielle

Prövade du inte mitt recept? Jag brukar flytta runt på mitt glas också för att få ihop alla. Dessutom måste man byta med jämna mellanrum. Jag tycker de är extra ihärdiga i år, brukar de vara kvar så långt in på hösten?

2011-09-21 @ 21:13:59
URL: http://danielleschill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0