frulle!

 
kan.inte.sluta.äta.grekisk.yougurt. efter santoriniveckan då vi åt det varje dag, har inte riktigt kunnat lägga av. fast på hemmaplan slänger jag i lite hallon och honung också. ska knata ner till ica senare och införskaffa lite solroskärnor eller något som är lite att tugga på. har egentligen svårt för mat som inte riktigt har någon tugg-faktor- känns som den bara glider ner i munnen som en slemmig larv. så, nu är jag klar med äckliga frukostliknelserna.
 
idag fortsätter jag semesterlivet. lovade i ett halvvaket tillstånd imorses att tvätta lite kläder, när andreas försvann i en över-gränsen-skrynklig t-shirt till jobbet i avsaknad på oskrynkliga kläder. och eftersom jag saknar ursäkter att INTE tvätta förutom att det är så förgjordans tråkigt får jag nog samla på mig lite flickvänspoäng och göra det. jag ligger ungefär tretton tvättar bakom my man som har fått göra det hela sommaren när han varit ledig. attans att man ska leva i en så jämnställd tidsålder.
 
så först diska, tvätta men sen tänker jag att under tiden alla skrynkliga t-shirtar tumlar runt i tvättmaskinen att jag ska sätta mig och kolla konserter. har både beyonces och adeles lagrat här på hårddisken. inte direkt amanda-konserter, MEN igår slökollade jag ett klipp från adeles konsert i royal albert hall och grinade ögonen ur mig. så rörande och SÅ bra. andreas försäkrade att det var bara för jag var lite pmsig, men JAG VET att det var för att det var så fiiiiiiiiiint. så nu ska jag ägna dagen åt konsertkollande.
 
sedan ska kvällen spenderas på bio! länge sen vi var på bio nu, ska bli supermysigt. om jag hade fått välja hade man gått på bio varje vecka. älskar det.
 
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0