kvällsfika på kulturhuset

 
 
idag hälsade vi på duktiga bakerskan danielle som numera jobbar på caféet uppe i kulturhuset. verkligen annorlunda från hur det brukade vara där uppe. kul att se! och smaka på fikat såklart. satt som vanligt och pratade så länge att det till slut var fem minuter kvar till stängning, då fick man snabbt ta sitt pick och pack därifrån.
 
mysigt med måndagshäng. nu är jag hemma igen och har återgått till mina måndagssysslor, dvs laga till lite lax samt hetsuppdatera för att se hur det går för mina drakar. har blivit helt besatt av dragon vale- appen. dumma izabella som introducerade den här. har ägnat större delen av den här lediga dagen till att föda upp drakar. det är effektiv semestertid det! hur som haver, app-tips till den som känner att drakar är oemotståndliga och har sisådär några timmar över. lovar att slänga upp lite nya låttips också! fick skäll för att jag har bloggat dåligt, men det kommer musik snart, i promise!
 
//A
 
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0