mitt i veckan- uppdatering!

 
chockstartade på jobbet- det finns inget som heter mjukstart efter semester på sveriges radio-genom att ensam sända eftermiddagsprogrammet igår. har ALDRIG sänt nåt själv innan, har dessutom aldrig jobbat med eftermiddagsprogrammet innan den här veckan och framförallt aldrig varit programledare. tur som tusan att världens snyggaste tekniker caroline fanns på plats bakom spakarna! men det gick finfint trots några fjärilar i magen.
 
 
 
idag struntade jag i min astråkiga matlåda och gick ut och åt sushi med carro istället! futomaki in my ♥
 
 
sedan stannade vi en snabbis på viskan för en islatte. alltså jag döööööööööööör den är så god! unnade mig lite göttigheter pga allmän kass jobbdag. hade fyra grejer på gång och inget blev av. folk som inte svarar, folk som är på styrelsemöte, folk som är hemma med sjukt barn, ytterligare ett styrelsemöte och smälla hål på några rykten som gick. väldigt spännande om det hade varit sant! ska fortsätta gräva lite imorgon.
 
 
och nu är detta min vy. ska ligga här en stund, sedan ta mig i kragen och laga lite mangokyckling tillsammans med andypandy. så skönt att det är fredag imorgon! ska ta en liten tur till götet imorgonkväll och hänga med favorit-marie! ta en öl på stan och kolla på maskinen. det blir finfint det.
 
//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0