sånt man gör en lördag

 
helgfrukost namnamanam ♥ lyxigt när man har tiden att kunna ställa sig och steka pannkakor på morgonen. lyxigt också när man har en pojkvän som bara efter en halvtimmes övertalning på morgonkvisten åker och köper sista ingrediensen jag glömde igår. oops. men se så bra det blev!
 
 
ägnade större delen av dagen åt att gå på stan och leta anständiga och vuxenaktiga kläder till andreas som börjat jobba på engelska skolan. duktiga lärarälsklingen. härligt, nu har han 28 andra små individer att bossa över och inte bara mig. haha! hursomhaver,  där kan man inte se ut hur som helst, nej nej. där är det klädkod som gäller minsann. så hej dyra skjortor, slipsar och chinos till vardags. ljung, bläck och peak performance är vad han kör på min man. dyrt. själv inhandlade jag en oh så anständig och vuxenaktig klänning för den hisnande summan av 349 kronor på gina tricot. you tell me who's the fanciest? ska också tilläggas att min klänning faktiskt är ganska ball. lång, svart och flygig såklart med halvöppen rygg.
 
idag är ryggen bättre förresten. hade min egna lilla rekreationsdag igår och efter lite googling slängde ihop en kur av lite smått och gott. först lite yoga och sedan en lång powerwalk uppe på kransmossen. stretchade tills jag blev uttråkad sen begav jag mig hem och drack vin. det hjälpte.
 
 
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0