severinan!

 
åh gullegrisen! hon har kommit hem från sin tågluff och med både man och hund hälsade hon på i tranemo över helgen. så då ringde jag direkt och fjäskade till mig en severinataxi upp för att hälsa på och kramas! ibland kan jag nästan bli grinfärdig över det faktum att vi inte kan ses lika mycket som vi gjorde när jag fortfarande bodde i götet. jag saknar götet ibland men jag saknar vännerna som är kvar mest! som den här lille goegrisen. vi har uppenbarligen inte än växt ifrån vanan att klä oss likadant men svart långkjol är ju fint resonerar vi. syns inte på bilden men vi har svarta converse på oss båda två. såklart.
 
//A
 

Kommentarer
Postat av: Severina

Alavooooo! <3 Och så fort jag får mitt schema får vi planera in mys deluxe!

2012-08-05 @ 20:20:43
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0