sista semesterveckan inledd på storstilat sätt

idag vinglande jag mig från sängen direkt till soffan. och här lär jag ligga i några timmar till. med värmd vetekudde på magen och how to train your dragon (för fjärde gången) på tvn. lite uschlig dag idag, men har som sagt lite drakar att titta på och laddat upp med choklad igår när vi var och storhandlade så ska nog överleva. alltså det här med storhandling- jag hyser en stark hatkärlek till det. ogillar att det går på nästan över 1500 - bara MAT liksom, vad fasen?? och jag tänker bye bye krogen och skor, vidare ogillar jag skarpt att människor går så långsamt och planlöst att jag bara vill köra över dom med min kundvagn, alternativt putta på dom stenhårt i hälsenorna för att snabbare få komma till mejerivarorna. sedan vill jag ibland också bara  lägga mig ner  på golvet á la treåring, sparka och skrika "men jag vill haaaaaa!!!" när andreas inte låter mig köpa en vattenmelon som kostar över 50 spänn. mycket att ogilla när det gäller storhandling. men sen myser jag när jag ser vårt välfyllda kylskåp proppfyllt med brämhults lemonad, färsk basilika, mozarellaost, frukt så det dignar över och massa andra gottigheter. ska väl dra mig dit och se om det finns någon frukost, kanske får bli lite grekisk yogurth med honung och hallon namnamanam.
 
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0