Bara tre mornar att gå upp till sen är det heeeelg!

Igår hade jag skrivit två långa inlägg. Men internet gör sitt bästa för att driva mig till vansinnets rand och vägrar samarbeta. Jag hade kunnat ge mig hän och få stora utbrottet igen, men nej. Den här gången vann INTE tekniken. Efter fjortonde nätverksdiagnosen, slog jag lugnt och fint ner skärmen, la mig i sängen och tittade på serier. Jag tror det är det här som är definitionen på personlig mognad. Jag behöver inte internet. Lögn. Jo det gör jag. Men inte just nu. En tisdagsmorgon. Vaknade tidigt, hann läsa tidningen och äta grapefrukt, och hinna leta upp nåt nygammalt i garderoben. Min knäppa tröja med silverstenar på. Nu är det radiojobb!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0