papaya kokkosnöt

är det ytligt och konsumenthetsigt av mig att bli riktigt RIKTIGT glad i själen och tänka ooooh, det här är PRECIS vad jag behöver och faktiskt bli ja, lycklig av att få ett mejl med info om bodyshops VIPrea som börjar på torsdag? svar ja. but i don't caaaaaaaare! fy fasen vad här ska inhandlas bodybutter!

aah. det var dagens pick me up. annars är det ganska mycket storm här i borås. ganska grått och regnigt. jag försöker motivera mig själv på alla möjliga sätt att orka skriva och orka gå och träna. framförallt att orka gå upp apatidigt varje morgon och sätta mig på 100-bussen till göteborg. så då tänker jag lite på body shop. och massa andra bra saker såklart. men segt är det just nu.

//A

Kommentarer
Postat av: severina

KÖP INTE BODYBUTTER KOKOS, OK?! mvh tomten

2012-01-03 @ 22:18:00
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: amanda

uppfattat!

2012-01-03 @ 22:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0