Gööööött

Att vara ledig! Gick upp tidigt och gjorde amerikanska blåbärspannkakor. Massa jordgubbar, blåbär och lönnsirap- namnamnamn. Sedan fick vi, efter ett nödsamtal från en hostig Olivia med absurda skoskav från joggingturen, hämta upp henne vid delsjön dit hon hade lyckats ta sig innan hon bröt ihop av hostattacker och blödande hälar. Man ska inte träna när man är sjuk! Hursomhaver, plockade upp det lilla stycket och slängde av henne hemma innan jag och Andy pandy åkte ner till stan och shoppade! Nya flipflops, örhängen från fait, klänning från Gina och lite annat smått. Och en flaska rom till jordgubbsdaquirisen ikväll! Nu ska jag göra ett ryck här hemma innan alla kommer. Och kanske börja fixa till mig lite. Om jag orkar. Det är väldigt svårt att ta sig från soffan och big bang theory. //A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0