häpp häpp!

 
nu är snyggdagarna över på jobbet. nu är allt smink slut och jag har ej råd att köpa att investera i en ny mascara när jag köpte bikinis idag. så hela veckan blir sminkfri. sen blir det ändå grekland och då tänker jag inte sminka mig ändå. take that gigantsika kosmetikaföretag! jag jobbar med radio och behöver inte se pigg och fräsch ut! ganska skönt ändå, nu kan man gnugga sig i ögonen när man är morgontrött på jobbet utan att se ut som en panda efteråt.
 
 
och på tal och pigg och fräsch, idag var jag ute med andreas och joggade. jag säger joggade men menar egentligen att jag höll på att slänga mig ner i närmsta buske och avlida. alternativt slänga ner andreas i närmsta buske när han var så klämkäck och skulle få mig att springa upp för en backe. no sir no.
 
//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0