tisdag

 
hello world.
 
 
lunch på viskan.
 
 
olivia som hatar att vara med på bild när hon äter får vara det ändå!
 
alltså viskan in my heart. salladen jag åt idag var lite to die for. marinerade räkor och bulgur namnamnamnam.
 
ikväll kommer något fantastiskt att hända. ikväll är kvällen då andreas följer med mig på yoga! hurraaaa!!!! grisar flyger över himlen och helvetet blev lite kallare. men ändå. jag är PEPP på det här! inte bara för att det här kan vara det enda som har lite med fysisk sportaktivitet som jag faktiskt är bättre än honom på, men också för att det ska bli riktigt roligt. och skadeglatt. kan inte vänta tills jag ser honom i lotusposition, min älskade stela fotbollspojkvän ♥
 
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0