Too close

Har hittat perfekta låten. Eller hittat och hittat, Matilda har tjatat i tre veckor att jag ska lyssna på den men jag har aldrig kommit mig för. Så då tog hon i med hårdhanskarna i lördags och spelade den på förfesten. Och jag röööös, sedan dess har jag inte kunnat sluta lyssna på albumet. Så vill man ha lite öronmys kan man leta upp alex clare på spotify och albumet the lateness of the hour, och sedan lyssna på too close. Det var dagens tips. Sitter på jobbet med spotify i hörlurarna och försöker planera morgondagen, dags att jobba undan sista timman och sedan åka hem! Plussidan med att börja jobba klockan sex är att man kan sluta när alla andra kommer tillbaka från lunchen. Gött. //A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0