tranemo

igår fick jag akut familjelängtan så slängde mig i bilen efter jobbet och körde i alldels för hög hastighet hem till tranemo! gosade med minsta lillebror, åt köttbullar och makaroner en snabbis med lite äldre lillebrodern innan han skulle på fäääzt, och hängde med pappa och jennie som skulle ha konstnärspartaj i ladan. enda jag inte hann med var systeryster som jobbade. jag och zack hade det finfint, röjde runt och lekte. sedan är det så lyckligt att vi både behöver sova en stund mitt på dagen, zack eftersom han bara är två, och jag för att jag är stentrött efter jobbet- så då sa vi godnatt i en timma och sen upp igen.
 
 
nån får fortfarande plats i krukan. väldigt bra plats att filosofera på. eller snarare i.
 
 
 
 
 
här dansas det till hög volym när pappa testar musikutrustningen.
 
åh tranemofamiljen! BÄST!
 
//A
 

Kommentarer
Postat av: Erika

Han är ju så galet söt!

2012-08-02 @ 06:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0