Bråttom

Det har varit två väldigt stressiga dagar, lovar att blogga mer när jag kommer hem ikväll! Igår kunde jag inte ta min lunch förrän halv tre. Alldeles för sent , blev helt svag och snurrig. Var ganska slut igår när jag kom hem. Tur att man hade en fin pojkvän som väntade hemma med massa kramar. Lagade burritos och myste hela kvällen. Idag; lite bättre lunch- då hanns det med sushi med Olivia på eest! Så sjukt gott! Hittade en ny liten laxrörabit som var godaste sushibiten hittills. Sedan en snabb sväng på stan, ska visa alla färgglada grejer jag hittade lite senare. Nu är det sista jobbtimman innan det blir helg! Slutar tjugo över tre, var tidig morgonreporter och då är det lätt värt att gå upp tidigt om man får sluta vid tre på fredagen! Myyyys!

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0