so and so

huvva. det borde varit någon här som kunde varnat mig för att inte sätta upp svintunga jättetjocka gardiner när man precis gymmat och armarna redan är döda som det är utan att behöva balansera upp en gardinstång och tre metertyg på en skakig stol med skakiga uppåtsträckta armar. men nu är vårgardinerna uppe! jättefina med blåa och röda fjärilar på, som min man kallade, citat; " men de är ju gräääääsliga, ska du verkligen sätta upp dom här?" johooororå det skulle jag! fjärilar är väl alltid snygga...

annars så är det fortfarande måndag och jag är fortfarande måndagstrött. vilket jag var redan på jobbet idag, så för att pigga upp mig beställde jag klipptid tills imorgon direkt efter jobbet. vet inte varför jag tror att det pigar upp, friösrbesök brukar vanligtvis betyda hardcore panikångest för min del. panikångest och opålitliga frisörer som ALLTID tar en decimeter mer än vad man ber om, och samtidigt lyckas säga nåt nedlåtande om egenfärgning och slitna toppar. det är ju typ det mitt hår består av. egenfärgning och slitna toppar. så imorgon blir det ett frisörbesök. om det blir bra blir det en bild, blir det inte bra kommer jag aldrig visa mig ute igen.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0