f f f f friday

sushilunch på futomakin, godaste sushin i stan. den slår till och med eest.
en sväng förbi orion och plockade upp en hallonmacaron.
sedan hem till tranemo för däckbyte och häng med familjen!
jag, wille och zack tog en lite sväng ute. tydligen brukar barnen samla skräp på dagis, självklart ska miljöarbete indoktrineras tidigt i åldrarna - HURSOMHAVER, zack har därför börjat plocka upp allt han ser som ligger och skräpar på marken. sicken duktig brorsa tänkte jag och så promenerade vi vidare. efter en kvart förstod jag att det inte alls var skräp, utan istället delar av en station till en långpromenad som gick runt sjön. OH THE HORROR med att få zack att släppa grejerna och springa tillbaka med dem. man ska inte bråka med en blivande miljökämpe. korkad syster.
sen åkte jag och casper och fixade lite mat och nu är det chillevill i soffan framför vänner. jennie har alla säsonger på dvd- score. här ska jag inte röra mig på ett tag. fint att vara hemma och träffa brorsorna!
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0