i need a dollar a dollar a dollar is what i need

igår hamnade jag i kvällskoma. vi åt en miljard bitar sushi igår på vardagsrumsgolvet, ett enkelt firande av att vi inte har några what so ever pengar den här månaden, och därför spenderade vi 200 spänn på sushi. en halv vecka efter lön- dä ä bra dä! hursomhaver- efter ett snabbt budgetmöte och betalning av räkningar där jag och andreas satt mitt emot varandra med varsin dator, plågade miner och tillhörade swedbank dosa i våra svettiga krampande händer konstaterades det krasst att det bli nog lite tajt den här månaden. innan jag höll på att paniksvimma och tänkte vad har jag nu slarvigt spenderat mina pengar på? kom till insikt efter att ha kollat historiken, endast 450 spänn på onödig shopping så jag kan ICKE beskyllas för något! vilket var skönt. det var ju bara de vanliga dyra räkningarna samt soffan som ska betalas idag! så okej. ingen lön men en soffa. och den kommer levereras  idaaaaag! så nu håller vi tummarna för att den är i rätt färg och har divanen på rätt sida för jag orkar inte vänta sex veckor till. pepp på att komma hem idag! åååh vilka powernaps vi ska ha jag och soffan.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0