opi, netflix och lite elfsborg

 
håller på att packa upp det sista från london. inklusive de här apafulsnygga extremt sköna stickade långkalsongerna med snögubbar på! let me tell you, det var det enda jag högg till mig på primark och tänker inte släppa ifrån mig de här förrän det är sommar och varmt ute igen. OPI-lacken var lite billigare än hemma, och det går fan inte att måla di små naglarna med vanlig dependskit om man testat OPI. det är smoooth och flagnar inte på evigheter. ångrar nästan att jag började för det är en dyr vana! på tal om andra dyra vanor anser jag ju att de här örhängena från marc jacobs är en förtidig julklapp från mig till mig så då är det okej.
 
 
annars så är jag inne i en grapefruktperiod, vilket är gott men tidsmässigt SUGIGT på mornarna då jag får lägga till fyra minuter på att karva citrus i mitt extremt slimma morgonschema, och alltid glömmer bort att adda lite extra frukosttid vilket gör mig sen. så små marginaler är det. särskilt om man satt uppe igårkväll för att se om sherlock. jag såg säsong 1 redan förra sommaren, men tvingar nu med andreas som jag tjatat på i ett ÅR att han ska se, för jag vet att han kommer gilla det. vilket han gjorde. såklart. handlar om sherlock holmes i nutida london. fast nu är han en högfungerande sociopat som dräller runt på baker street och löser mord. sjukt bra.
 
signade även precis upp mig på netflix. tror tjänsten kom i veckan, som ett spotify för filmer och serier. inte helt överraskande blev jag ganska nöjd. särskilt om man redan hade spotify premium för då får man testa gratis ända till årsskiftet. vilket jag genast signade upp mig för, så nu sitter jag här och skummar igenom vad jag vill se. så smidigt! jag älskar ju allt som görs enkelt. simplify simplify simplify!
 
dock inte så enkelt på jobbet idag, kände mig hängig och lite ur form. dock är det fortfarande uppiggande med all omväxling. idag intervjuade vi en tjej som brukade strippa på geisha garden, vilket jäkla liv hon har haft alltså. sedan i tvära kast fick jag göra en intervju med joel alme som ska spela i kinna ikväll, och det sista jag såg innan jag gick från jobbet var elfsborgsspelarna som drällde in till radion, såg oscar hiljemark sätta sig tillrätta i soffan med dator och hörlurar. vi har pratat fotboll i programmet i en evighet känns det som, eller iaf väldigt mkt den här veckan- precis som resten av sverige och min intressekvot blir ju fylld ganska snabbt.
 
sen har jag ju min egna lilla fotbollsnörd här hemma så det bidrar säkert. nu ska jag unna mig en liten powernap innan han kommer hem och sedan blir det banne mig myskväll med burritos och sherlock!
 
//A
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0