"modebok? "

 
så här ser det ut när man är ihop med en lärare.
 
läxor och rättade inlämningar överallt! och "stör inte mina höööögar" när jag försökte putta lite för att få plats på köksbordet tillsammans med en mycket upptagen andreas. jag gav som förslag - ganska ironiskt- att jag skulle börja skriva på en bok så kunde vi ju sitta här och arbeta tillsammans vid köksbordet och efter en alldels för lång tystnad- jag tror inte han egentligen registrerar vad jag säger, mumlar han" jaa du kan ju börja skriva en modebok". jaha? och vad är en modebok? inget svar. han har redan glömt bort det. en modebok. as if. 
 
hursomhaver, idag är det en skön och ledig lördag, petar med lite allt möjligt och försöker börja peppa lite inför london, dvs planera packning men det är ungefär dit jag kommer i tankarna. att jag ska göra det. och sedan börjar jag göra andra saker. som till exempel vända upp och ner på hem och hus för att leta efter olivias nyckel som jag tappade bort på två meter i tisdags. fick den i handen av henne i hennes lägenhet, gick in till mig och där försvann den. två meter och två sekunder tog det. hittade den i alla fall, längst under soffan. hur den nu kom dit, det spelade ingen roll jag var för upptagen med att göra segergester. det hade ju varit förfärligt om jag inte hade haft full tillgång till hennes lägenhet och kunna spatsera in när jag känner för det för att hälsa på alfons, låna en lök eller sno en tidning. gränser finns det inget som heter här. 
 
sedan fortsatte jag segern med att komponera världens godaste whiskydrink till mig och min bättre hälft. så nu sitter jag här och smuttar och är ganska nöjd med dagen. hunnit springa en förmiddagsrunda på kransmossen, varit nere och ätit lunch på stan och kikat i affärer. sen får vi se vad kvällen bjuder på.
 
//A
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0