regn, regn och lite mer regn

 
halleda, igår var det mys så det stod härliga till! tog en sväng på djurparken och sa adjöken fröken till girafferna och alla andra djur för säsongen. sedan begravde vi oss i soffan i myskläder och påbörjade projekt sagan om ringen. tack och lov är andreas lika nördig som jag och jag vet inte vem av oss som kunde flest repliker utantill. geeky freaky båda två.  hursomhelst, så är det uppladdning inför the hobbit i december. och vad är då bättre än att börja en regnig söndag med en skål godis. 
 
 
och peppen på det här alltså! nästa torsdag är jag i london tillsammans med bella, lisa, johanna och danielle. vi ska bara äta gott, dricka öl, gå på musikal och tok-shoppa. kan det bli bättre? nä. precis. det är ju nåt att tänka på en grå regnig måndag som den här. framkallade mina nästan övermänskliga krafter och orkade mig ändå ut på en joggingsväng i spöregnet. och nu har jag slängt in en tvätt och har precis ätit chili. riktig måndag med andra ord. 
 
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0