sweet nothing

 
idag blev det sushi på eest med tjejerna på jobbet. tror inte det går att tröttna på sushi. trots att det är kall rå fisk. mums! när jag kom tillbaka från stan låg det här fina kuverten och väntade på skrivbordet, det är dags för fashiondays i  stan! ska bli kul. fast missar det jag egentligen hade velat gå på under torsdageftermiddagen då det hux flux blev att jag ska åka iväg till kinna för att smyga med bakom kulisserna hos en familj som är med i arga snickaren. ingen aning om upplägget på det inslaget men det får jag fila på imorgon!
 
här är lite oktoberpepplåtar i höstmörkret;
 
Calvin Harris – Sweet Nothing
Icona Pop – We Got The World - Radio Edit
Deadmau5 – Superliminal
Asaf Avidan & the Mojos – One Day / Reckoning Song (Wankelmut Remix) - Radio Edit
 
håll till godo!
 
//A
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0