"pink wine makes me slutty"

åh hej och hå- nu börjar liket leva igen. mår hyfsat bra. så bra att jag tänker drista mig iväg ut och parta ikväll. johanna och bella har ju blivit tanty den här månaden så nu blir det fölsiskalas! ska gräva fram sista flaskan rosé, man tager vad man haver när man inte kommer ner på stan och systemet idag. sparar min energi samt tålamod- förra lördagen satt jag i bilkö i 45 härliga minuter när jag bara skulle ner och köpa en flaska vin. tydligen var det hurtiga personer som hade bestämt sig för att springa kretsloppet preciiiis ivägen. lovely.
 
nu är det bara en hel dag att bestämma vad man ska ha på sig, hur många glas vin denna skruttiga kropp klarar av, samt hur många halstabletter man kan knö ner i partyväskan.
 
//A
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0