i'm good i'm gone

 

yeah. igår var det trägårn. as usual. vi inbillar oss hela tiden att vi är så jävla spännade och oförutsägbara. meen det är vi ju bevisligen inte. det var ju väldigt länge sedan en lördagsnatt inte spenderades där. och igår var det helt sanslöst bra. en kväll när det börjar snöa ger det liksom klartecken till att det kommer bli sådär fantastiskt bra som det bara blir när det är vinter, och dans på iskalla gator i gatlampsken. vi beställde snuskigt dyra long island ice tea av bartendern som frågade oss varför, de var ju tydligen svinaktigt äckliga. men bartendrar pratar så mycket och vi beställde ändå. verkligen skitäckliga. men matilda hade ju fått pröjsa tvåhundra spänn, så vi sörplade i oss och glömde genast bort besvikelsen. jaaaa. sen hände allt och lite till tror jag. vi försökte prata om gårdagen innan, men det lyckades inte, då ingen av oss egentligen kom på hur kvällen spenderades. trevligt var det iaf det kommer jag ihåg.  saknar lite armand och har istället lyckats samla på mig lite fler blåmärken och skrapsår.

bevis nog för en bra kväll. :)

OCH jag fixade hundrametersklackarna galant hela kvällen. nästan iaf. vinglande, och spillde bara ut tre cider, men det behöver inte vara klackarnas fel. do i belive. fast vid ett bytte jag, så man orkade dansa till strokes, där hela tre låtar spelades. jag älskar den DJn.

 

OCH BARA FÖR ATT DET ÄR SÅ TREVLIGT MED FÖRE OCH EFTER BILDER:

lördag. hundrametersklackar och rödvin

 

 

söndag. med pizza och the office

 

bye

 

 


Kommentarer
Postat av: Marie

och för att du är så oförskämt snygg på din "efter-bild"...

2009-12-14 @ 16:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0