Now you girls, you should all be destroyed.

Sitter och väntar på marängtårta ( pappas egenskapade skapelse från något ganska sjuk barndomsminne då man helt enkelt blandar dajm, marängbottnar och litervis med grädde i en stor makaber ( parantes i parantes ; makaber är nog mitt favoritord ) hög bestående av 99 % socker). Han tänker nu härefter bjuda en tvååring på bomben. Denne lär väl i sin tur inte somna förrän vid tre i natt, varav pappa indirekt utgör ett hot för barnets föräldrars psykiska hälsa. Om fadern i fråga själv har tänkt på detta eller inte kvarstår att besvara. Förmodligen inte, jag är för lat för att påpeka faktumet.

Sitter även och inväntar kvällen då det i vanlig ordning blir dansande i för höga klackar ( här vill jag särskilt att en person ska känna sig träffad ) eller för min del stå i ett hörn och iaktta amanda när hon ska gå i 15 cm klackar för första gången. Det ska bli ett spektakel utan dess like, och jag lär spruta vin ur näsan.

Sitter utöver övanstående och tycker mig vara olik mig själv på varje bild. Must be the vampirenights. / M

gjh

Kommentarer
Postat av: manda

it's gonna be great

2009-12-12 @ 17:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0