British Intelligence





idag var det dagen då åttatimmarsprovet skulle genomföras. blä blä blä tänkte jag. men ändå. när man ser det här på vägen till den ångestladdade gråa tentasalen, är det oundvikligt att bli på aningens bättre humör.






astrött och tråkig på smygpaus från provet.


ja kära nån. vi får se hur detta gick. det var verkligen sjukjäklaapsvårt.

anyways. igår åkte jag fast. elaka spårvagnskonrollanter som räcker över räkningen på 1200 och skadeglatt säger " ja det blir ju kul för dig med den här". det borde vara skottpengar på dem. inga skor på en månad. skitsamma. varför kommer man aldrig på vad man ska säga i sådana förnedrande situationer? jag skulle gjort som matilda sa när jag ringde och beklagade mig.  " du skulle sagt: det gör inget. pappa är miljonär. maddafukka!" men det gjorde jag inte. nästa gång kanske.

och som kompensation för vår konstiga helg, planerar vi parken i göteborg på torsdag då the teenagers. och självklart TRÄGÅRN på lördag. as always.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0