Frenchy, I'm Faking




åååååååååh jag har pengar igen! jag kommer inte svälta och det kommer inte längre råda brist på hårprodukter och skor!! vid det här laget skulle den förnuftiga rösten, som kanske finns nånstans långt långt inne i den väldigt onödiga delen av hjärnan, som med förtvivlan maktlöst ser på medan jag utför mina just då väldigt nödvändiga impulsköp, skrika nej nej nej amanda, gör en budget och lägg undan lite pengar så du har råd att leva de resterande tre veckorna och inte bara en, väldigt trevlig vecka dock, full med dekadens, tvivelkaktiga inköp och allmän misshandel av visakortet. meeeeeen, eftersom jag tycker mer om att ha kul, än att ha tråkigt så är det högst osannolikt att jag lyssnar på den där rösten. som låter påfallande lik pappas måste jag säga. mystery?

nu tänker jag se marie-antoinette, och inspireras av hennes överdådiga konsumtion. livet blir mycket roligare med maskerader, klänningar, bakelser och champagnekalas som varar till soluppgången. så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0