söndag

fy fan. jag visste ju igår att det skulle bli så här. men såklart. nu sitter man här med en förkylning som får svininfluesean att framstå som en vänlig pacifistisk liten bakterie. vaknade klockan sju, och mådde allmänt bajs. 
gårdagen var nice. mys med fina fllickorna i tranemo och sedan trägårn som vanligt. fick stå i en sån sjuk lång kö i hundra svidande minusgrader. flängde mest runt där inne., hann ju bara vara där i två timmar sugigt nog. 
tror nog minsann att jag tar igen det nästa helg, trägårn <3 hoppeligen med livan och severinan- och tilda såklart om hon kan. syster förresten. när vi kom hem efter tre inatt skulle hon fladdra runt efter en laddare till sin mobil, som inte fungerade, så då störtade hon in i stackars lillebrors rum och hojtade efter hans mobil att ha som väckarklocka. det visade sig att hans batteri var slut och tredje gången gillt tog hon min söta stackars iphone som gisslan. alltså. hon ställde TRE mobiler på väckining så hon skulle komma upp till jobbet. lagom paranoid. fast tur var väl det för det var bara en som ringde. klockan alldeles för tidigt.
såå nu sitter jag här. och har så gjort sen klockan nio imorses. har gått igenom alla true blood avsnitt som finns. det sugiga är att jag har en examineringsuppgift på några sidor som ska in imorgon och jag har inte ens börjat för jag glömde böckerna i stan..... 

Kommentarer
Postat av: hambe

det har inte slagit dig att du kanske har svininfluensan?

2009-11-01 @ 17:24:32
Postat av: amanda

aldrig! jag tänker inte skaffa mig det där.

2009-11-01 @ 22:19:34
Postat av: hambe

jag har hört att det är inne har ha svinis. det nya svarta, säger sofi fahrman.

men jag glädjer mig åt din sjukdom, då kan du ägna dagarna åt att uppdatera och slänga upp fina bilder på allmänt dekadent och löst folk.

2009-11-02 @ 12:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0