Sticks and Stones

igår....
...och idag...
ja tänk så det kan bli. dagen ägnas åt inglorious basterds och pizza. done and done.

trägårn var as always faaab. (matilda sa att alla coola kids säger så nu.) eftersom vi inte hann men förfest av any kind, hamnade vi på trägårn redan halv tio. där sörplades det rödvin och pratades med kvinnliga militärer (ingen aning om att dom fanns över huvud taget) och inväntade folket. som vällde in runt elva som vanligt. så kom finaste livan, blev helt hysterisk av glädje, hon är så söt. ja, trägårn var som trägårn alltid är. bra musik. 
lite mer jamie t och lite mindre sounds :) eller var det verkligen inte det? ;) 

och som alltid på trägårn, alldeles för billigt före elva. det var där vi satsade. hårt. och som alltid, roligt folk. alltid någon skranglig alma att dansa med, och alltid någon intressant att prata med. och så gick kvällen. tills jag blev STRAFFAD av dom magra och hungriga, matilda&alma, för att jag ville stanna sista kvarten, och inte lägga mina icke-existerande pengar på en subwaymacka. matilda pratade inte med mig på hela vägen hem. hunger sa hon. 

aaaaaaanyway, snart kommer en lista på allt man borde veta om musik. för dem som inte kan sånt.  men inte idag. idag är jag för självisk och orkar nada. nu har vi legat i den här soffan sen vi gick upp vid tolv. tror inte vi kommer röra oss härifrån heller. så det ska va en söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0