Stupid communist blonde.

hörde att blondiner har roligare, och idag hade jag det tråkigare - therefor. så blev jag blondare som en liten lätt lösning på problem som snarare ljuder : Girl, vad gör du i ditt liv. 
Dock. Det problemet är för tillfället lagt i en dammig liten låda under min säng, för the sake of söndagar när jag har ostbågar och ytterligare ett vidrigt avsnitt av californication.
Tog grissjukanvaccinet äntligen. Jag följde amandas råd och slutade vara en sådan svensk bitterfitta som helst vill misstänka staten, kapitalen och diverse läkemedelsföretag för att vilja ta kål på mig, lossa på mina armar osv osv. 
Vad som dock är jävligt svenskt av oss är att från första början vilja ta detdär vaccinet. Vare sig Spanien eller Frankrike vilka har fler fall av influensan, erbjuder vaccinet till fler än de värsta riskgrupperna. Men alla taniga svenskar får stora paniken över något som möjligtvis kan tvinga dem att stanna hemma en vecka under julruschen. Så lite svensk bitterfitta tänker jag vara.
WHATEVER i say. tråkigt inlägg över tråkig dag. 
Hey: Wendy Rene – After Laughter - LP Version
Mates of State – These Days
T. Rex – Cosmic Dancer
New Order – Ceremony
The Broken Family Band – It's All Over
Modest Mouse – The View
En minilista.
sg
fg
If I get there early will it be the right time 
our heaven is just waiting so put your hand into mine 
if I get too surly will you take that in stride 
our boat is just there waiting so put your little hand in mine 

and speak when you’re spoken of 
catch up on your sleep girl 
when you wear that body glove 
you’re acting on initiative 
and you’re spelling out your love 
you shouldn’t be alone in there 
you could be above ground 
So maybe, you should sleep with me.

Kommentarer
Postat av: Danielle

Hej kära systrar!

Får jag komma med ett litet förslag? Eftersom ni skriver så fruktansvärt lika så skulle ni snälla söta kunna börja skriva under era inlägg med typ ert namn, bokstav eller nått? Så jag slipper sitta och gissa, i och för sig lite roligt ibland men det tar sån tiiiid.

Puss å kram

2009-12-01 @ 11:43:44
URL: http://heavenlycupcake.blogspot.com
Postat av: manda

tips: matilda skriver mycket elakare och slarvigare. vet inte riktigt vad det säger om henne som person men that's fact. och jag lovar att putta in ett litet a i slutet så du vet att när det är jag som skriver :)

2009-12-01 @ 17:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0