being bad feels pretty good






nu är plasten borta från armen iaf. pappa dör väl lite grann igen efter tredje tatueringsvändan. han muttrade något om att inte få använda bilen, men jag vet nog att han är lite impad ändå! HA!

hemma i fina tranemo nu och har matat willevalpen och stackars sjuka lillebror med burritos. matilda bestämde nyss innan hon hoppade in i duschen att vi skulle se "paranormal activity", trots att hon redan sett den en gång. hon ville se hur vi reagerade. jag började motvilligt gråta lite av ren och skär fasa för när hon tycker att en film är äcklig har jag redan avlidit av nervsammanbrott för länge sen. får se om lillebror är tuffare än vad jag är. återkommer.


Kommentarer
Postat av: severina

du är den finaste som finns.

2009-10-30 @ 21:39:30
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: amanda

<3

2009-10-31 @ 00:02:39
Postat av: Erika K

Amanda, du är alltid vacker! och här har du verkligen lyckats fånga de på bild!

2009-10-31 @ 10:08:59
Postat av: hambe

fabulös tatueringen.

tror bestämt att jag också behöver en till, har man en gång börjat kladda är man för alltid kladdad på. finns ingen återvändo. går att likställa med att förlora (bli av med?) oskulden.

2009-10-31 @ 13:19:50
Postat av: amanda

hambe, håller fullständigt med. it's like a drug. fast en trevlig sådan.

2009-10-31 @ 13:48:35
Postat av: helen maria bäckström

HETT!

2009-11-04 @ 13:38:15
URL: http://helenseskapader.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0