söndagsångest, marie-antoinette och efter-trägårn-trötthet

mys i soffan med kakor och DEMO, hemkommen efter slitig jobbdag...

 

 

trägårn igår var lyckat som faan. gawd vad kul. har aldrig vart med om maken till DJ. Jamie T, MIA, The Killers. you name it. jag och syster dansade lika vilt som discopartajare på ibiza. eller som kate moss wannabees på glastonbury. fast bättre såklart. och så sjukt mycket roligt folk som man inte sett på hundra år. och nytt roligt folk så klart. löningshelg på trägårn är najs.

bestämde mig i bilen hem från jobbet igår klockan åtta att det nog minsann visst var trägårnläge. så det blev det!
och matilda är fortfarande försvunnen. jaja hoppas hon är återfunnen tills på torsdag för då ska vi till STICKY!!

NOTE TO SELF: fest blir alltid som bäst om man inte hinner planera.

men nu sitter jag här, alldeles trött efter jobbet och låter bli att packa väskan som ska följa med mig till göteborg om en timma. vill till trägårn igeeeeeeeeeeen! tur att jag ska dit nästa lördag igen hehe,,

imorgon är det filmkunskap. hörde den mycket feministiska läraren muttra något om att inflika "dirty diaries" till lektionsplaneringen. mysigt med feministisk porr klockan nio på måndagsmorgon. på storbildskärm bör tilläggas...

nehej då är det bättre med marie-antoinette och strokes mixat till perfektion. ENJOY!

 

//amanda


Kommentarer
Postat av: ida

Vissa av oss gillar att se på feministisk porr på skoltid! Det vet jag att du vill med så sluta låtsas!!!

2009-10-27 @ 15:25:39
Postat av: Amanda

självklart ida. det finns ju värre saker man kan göra under skoltiden. så fram för feministisk porr på storbild :)

2009-10-29 @ 21:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0