aldrig igen på harrys toa

hotfulla harrys i lördags:
jag spenderade den sista kvarten innan bussen skulle gå hem, inlåst på toan på harrys. dörrfan gick i baklås och där var jag alldeles ensam. och desperat smsande i min förtvivlan och det var ingen som svarade. börjar banka på dörren och skrika "hjälp hjälp, jag döööör härinne", tills en extremt snorkig röst säger" putt åt andra hållet". och se, då gick det bättre. fy fan. jag går aldrig på toa ensam igen. den buttra gothtjejen fick plötsligt alla sina fördomar om blonda flickor besannade. men jag tänkte ju inte stå där och försvara mig själv á la elle i leagelly blond, utan samlade ihop resten av min värdighet när jag kom utstapplandes lite lätt chockad och sa att hon minsann inte behövde vara så nonchig.
oh snap! eller...

annars var det en finemang natt. till och med för att vara på harrys.

/a.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0