grisar

när jag har tråkigt gör jag konstiga saker. som nu till exempel. avslutade ett samtal med severinan, som är alldels för långt borta för min smak, och fick sedan ett tvångsmässigt behov att läsa igenom hela hennes blogg. hela bloggen. som började 2006. så nu har jag läst 4 års bloggande. och hittade en del bortglömda händelser;


Konversationer i Göteborg

Visiten i Göteborg var helt lovely. Igår umgicks jag med mina grisar Amanda & Olivia.

Sistnämnda har precis skaffat pojkvän, så jag & Mandus frågade ut henne på spårvagnen!
Amanda: Men vad är han för typ?
Olivia: (Tyst länge) Han har mycket acne.
Jag & Amanda: ACNE?!
Jag: Är det det första du kommer på att säga om honom?
Olivia: Men vad ska jag säga då? Ni frågade ju!
Jag: Johan har haft acne, men nu har han jättefin hy!
Amanda: Ja, det är ingen fara, det går nog bort snart...
Olivia: Går bort...?

Hon menade märket Acne, inte hudåkomman. HAHAHAHAHAHAHA

Konversation 2:
Vi befann oss inne på mysiga inredningsaffären Stajl. Manda hade spanat in julgranskulor i form av guldiga grisar med vingar (ni förstår ju varför hon tvunget skulle ha dom)... Det fanns fem stycken kvar och Amanda höll fyra av dem i sina små nävar.
Amanda till butiksbiträde: Ursäkta, har ni fler sådana här flygande grisar?
Butiksbiträde: Jaa, det finns nog fler inne på lagret.
Amanda: Alltså, jag ska inte ha fler! Jag behöver bara fyra, men jag tycker så synd om den sista lilla grisen som blir kvar alldeles ensam.



Oh, I love you


SEVERINAS BLOGG


jag älskar mina grisar.



Kommentarer
Postat av: severina

men lilla sötis, hur orkade du läsa igenom hela min blogg?! haha. åh, vad jag längtar till hösten. då blir du aldrig av med mig mer! haha. älskar dig <3

2010-04-22 @ 20:49:56
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0