I found my old beat - it is so much more fun.

Fire in my eyes and boys by my side, they are mine you know.
asdsdf
Haha JÄVLAR vad första bilden blev humungos. Mitt enorma engagemang orkar inte gå i blixtkrig med någon jpgfil här inte. Som sagt. Boende kirrat i Paris. Känns skönt att faktiskt bevisa för sig själv att all oro rörande att fastna i Tranemo är obefogad. Dear all mighty.
Motsäger dock mig själ totalt återigen då jag i sista sekund kommer på att jag har glömt anmäla mig till högskolan. Hatar mig själv. Men its done - Globala utvecklingsstudier - för att jag ska bli engagerad, ENGAGERAD,  igen. Sir yes sir. Var tillochmed vuxen nog och åkte själv, SJÄLV in och åt sushi och köpte nya ringar. Mina gamla är sadly helt borta av någon konstig anledning.
WHAAAM.''
sdfsdf
kanske inte bästa - men dagens snyggaste band efter the kills`? asteroinds galaxy tour.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0