saker jag hatar del 2.

saker jag hatar del 2.

STRUMPBYXOR.



alltså. det spelar ju fan ingen roll. hur jag än gör, går de jävlarna sönder. när jag befann mig i fattigdomslandet hade jag två par strumpbyxor på mig samtidigt eftersom hålen ungefär överlappade varandra. jag var helt enkelt för snål för att unna min ett par nya, UNNA mig, de kostar en hundralapp det säger väl en del om vilken miär jag lever i. jaja. klarade mig med nöd och näppe,  hade hundra hål och tanterna tittde efter mig på gatan och jag kände mig som en rysk prostituerad postorderkvinna.

csn kom och jag köpte strumpbyxor. har haft dem i EN ENDA MOTHAFUCKINDAG, och de är sönder. dyra och i bra kvalité, och sönder. HATAHATAHATA!

en viss kvalitékontroll kräver jag. jag menar, det enda man kan önska av sina strumpbyxor är att de håller när man måste kasta sig platt på marken och snabbt rulla under taggtråd in i en kohage, väldigt bootcamp, för att jaga ikapp barn på jobbet som är så små att de bara böjer sig lite under ståltråden och vips så är de bland de trevliga kossorna. fort går det. men det ska väl de hålla för ändå? eller? vavavava?!

ska tilläggas att små barn är snabba och jag fick springa och snubblade. är nu expert i att fånga förrymda barn och sedan kasta mig ner på marken med barnet i ett stadigt famntag, och snabbt rulla ut ur kohagar igen. GOLDSTAR.

//A


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag håller helt och hållet med dig. Hata strumpebyxor! Men jag är sjukt impad av dig som hinner ifatt de små barnen. Du skall garanterat få ta hand om mina framtida ungar om jag lyckas klämma ut några!

2010-04-25 @ 21:14:20
URL: http://karinnilsson.blogspot.com
Postat av: Helen

Haha, jag ser det framför mig! Låter som ni hade en toppen-utflykt :) Bra jobbat!

2010-04-26 @ 08:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0