pretty vacant



just det, mer äventyr från lördags finns att läsa här

idag finns inget häpnadsväckande att berätta. jag städar och har tråkigt på min lediga dag. börjar tröttna på att städa och tänker nog på andra trevliga saker istället. på nya lillebror nummer två som antagligen kommer i juni. på paris. på lördagnätter istället för tisdagsförmiddagar. på filmer som får mig att skratta så mycket så, för att citera matilda, " seriöst det kom nästan lite kiss". på hur trevligt det vore ifall sushi vore gratis, på hur ännu trevligare det vore ifall jag hade råd med mjölk igen i kaffet, på hur bra jag hade kunnat undvika olyckor ifall jag bara tar mig ner till cykelverksaden och fixar mina bromsar så jag slipper kasta mig på asfalten i backar och korsningar ifall det kommer en bil, på att jag vill att severina flyttar till göteborg så fort som möjligt så vi kan bråka om allt möjligt på gångavstånd istället för i en telefonlur tvärs över landet.
sånt tänker jag på när jag har tråkigt.


del av min fantastiska städplaylist:
We Are Scientists – After Hours

Van She – Strangers

Jamie T – Sticks 'n' Stones

Blondie – One Way Or Another

//a


Kommentarer
Postat av: severina

inte bara bråka! kramas också. alavo <3 trots att du säger elaka saker om michael jackson.

2010-04-20 @ 12:07:10
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: amanda

såklart, kramas och bråkas. det är vad vi gör bäst! och såklart att vi ska lyssna på lite MJ också emellanåt ;) alavo to!

2010-04-20 @ 12:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0