mys!









förra året köpte jag flygande guldiga grisar vilka alla elakt skrattade åt och förlöjligade. men vad ser man när man kommer hem? jo, då har pappan hängt upp dom i fönstrena så nu flyger dom där högt och stolt över verandan. när jag konfronterade kära fader mumlade han något om att han minsann alltid älskat de där grisarna. där ser man.

HEMMA! här ska njutas. här ska ätas julskinka och se julkalendrar, och kokas julgodis. fast först ska jag jobba hela dagen imorgon. men sen så. det finaste med julen är att det luktar gott överallt. granen doftar och det är nejlikor, kanel,  apelsiner och glögg. älskar julen!

//A

Kommentarer
Postat av: Marie

åhh, vill också ha jul ju.. imorgon händer det dock, äntligen!! himla fint ni har det! :)

2010-12-21 @ 20:49:33
Postat av: manda

jaa jag ska hålla alla tummar jag har för tentan! och syns ju snart :)

2010-12-21 @ 22:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0