fint

julafton var fin-juldagen likaså. var hemma och myste hela julafton.
 somnade till kalle anka. åt alldeles för mycket köttbullar. fick alldels
 lagom med paket. bland annat en brandsläckare av kära far. han hade
 snickrat och målat en egen låda med hjul på så man kan ha det som
litet bord med brandsläckaren i. mycket praktiskt.
dessutom hade han sågat ut en höna och satt mitt på.
för hönspappan sa han. skitfin! matilda fick likadan.
jag fick en vit, hon en svart.

juldagskvällen spenderades med flickflocken. drack bubbel i paljettklänning
och flummade iväg lite. mysigt att träffa alla. sedan taxi hej och hå in till
borås. där dracks det mer bubbel och sen träffade man ännu fler.
fint fint fint. säger ju att julen är det bästa



jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals
dansa fastän hjärtat brister




A




Kommentarer
Postat av: Ailosara

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-11-24 @ 20:32:10
URL: http://ailosara.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0