ge mig en jeep och jag ska visa dem..

jag kan inte säga att jag tycker om den här utvecklingen av shitloads med grejer att göra som formerar sig på mitt soffbord--högarna växer samtidigt som kreativiteten minskar. fast jag måste säga, att göra något kreativt av en bunt med statistik som visar att svenskarnas bil&transportutgifter minskade under 2008, är ju en trevlig och välkommen utmaning. LÖGN. amanda, du bara ljuger. jag bryr mig inte om bilar, transporter och miljöblablabla. fast jag vet att jag borde. jag vill egentligen bara cruisa runt i en stadsjeep och vara allmänt grym och putta ut alla mesiga små minibilar ytterst i körfältet när de viker sig av skräck för min monsterbil. det vill jag. skriv en politsikt korrekt artikel på 4000 tecken  med den åsikten, det ni!




förresten, mitt hår är med största sannolikhet skitigare än usama bin ladins vid det här laget. för jag antar att han inte tvättar håret särskilt ofta. det kan inte vara lätt när man är gömd i en bunker/jordhåla eller vad han nu krypit in i. iaf. jag som inte är under jorden, kan ju tyckas borde ha lite större chanser till ett wellareklamhår. men jag har inte lust. soo much more fun to be dirty. kanske. tänker inviga mitt "DUMB BLONDE" tigischampo ikväll. då jävlar.. dessutom, vem älskar inte att bli dömd och hånad som blondin av sina badrumsprodukter? i know i do.

Kommentarer
Postat av: hambe

heeey! du har ju samma bok som jag, som min lärare har skrivit.

2010-02-02 @ 17:27:08
Postat av: hambe

och med detta inlägg ville jag alltså imponera på dig.

2010-02-02 @ 17:27:40
Postat av: amanda

jag blir faktiskt lite impad. jag tycker den är sjukt konkret. ganska kul för att vara kurslitteratur iaf!

2010-02-02 @ 19:17:16
Postat av: hambe

han har en hemsida med en massa tips på oumbärliga sidor, telefonnummer och adresser, www.startsida.nu. den ser inte mycket ut för världen men har hjälpt mig en del, särskilt grävande journalisters lathund.

2010-02-02 @ 21:34:18
Postat av: amanda

taxi! det lär behövas en hel del tips här känner jag :)

2010-02-02 @ 23:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0