sweat it

alltså. jag kan inte tänka mig något tråkigare än att träna. därav den här listan, som jag gör medan jag väntar på att gå till gymmet. ironiskt nog.

-man har bara fula konstiga kläder på sig.
-man blir svettig. hade jag velat bli svettig, hade jag ägnat mig åt betydligt mycket roligare saker.
-det luktar konstigt på gym. nån blandning mellan gummi och andra männsikors kroppsodörer. blä.
-några av maskinerna påminner väldigt mycket om gynstolar. en annan plats jag inte gillar
-att träna kräver lite tävlingsjagvetintevad. i don't have it. varför skulle jag vilja "pressa mig själv" och "tävla mot mig själv", och "ge mig själv en utmaning" när personen (jag) don't give a rats ass?

+ jag får träffa marie. den enda människan, som dessutom är en ordentlig hurtbulle som både orienterar och gymmar, som står ut med min antiträningsanda.


så här blir jag automatiskt när jag tänker på att jag är på gymmet om en halvtimma. iklädd ful t-shirt och konstiga skor.

Kommentarer
Postat av: Marie

fast som vanligt amanda var du grym. när du väl var där. hoppas dock jag inte försörde din arms funktion inför imorgon. vill ju inte att du ska ha kramp redan innan tentan startat. lycka till imorgon! Puss!

2010-02-17 @ 15:42:24
Postat av: amanda

haha. så säger du bara för att jag inte ska fuska mig ur nästa gång vi ska träna :) armen känns ganska ok faktiskt, men det tog mig däremot en halvtimma att gå hem på darriga ben.

2010-02-17 @ 18:04:43
Postat av: Danielle

Jag gillar inte heller gym. Men trots att jag inte vill bli någon hurtbulle så vill jag inte heller sluta som en överjäst deg, så nu har jag snart övertalat mig själv att skaffa gymkort. ska bara försöka bli lite mindre förkyld först :P

2010-02-17 @ 22:38:55
URL: http://heavenlycupcake.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0