tråktråktråktråk

eftersom det ändå är så förgörande tråkigt med onsdagar i februari tänkte jag hänge mig åt det tråkigaste som finns i hela världen på min lediga dag. tänkte att det kanske skulle utjämnas. it didn't. jag har dumt nog påbörjat ett evighetsprojekt. något som inte kommer ta slut förrän apokalyotens hästryttare galopperar på gatorna. ett svart hål:
idag städar jag min läghenhet

jag började vid tio och ser inte att det finns något slut på det hela. fyfan. nu är klockan tre och jag har bara hunnit till köket och vardagsrummet. gud vad det suger att skaffa vuxenpoäng. håller just nu på att rensa badrumshyllorna och det tar tretusen år att trassla ur alla halsband, armband och ringar som jag slänger i ett hörn när jag kommer hem på nätterna. högen har växt och når nu upp till handfatet ungefär.

garderoben har spritt sig och lägrar sovrumsgolvet som markkrypande djungelväxter. sakta men stabilt erövrade garderoben sovrummet som nu kan räkna sig lika belägrat som polen när det begav sig. det kommer bli kul det här.

//a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0