coldcoldicolidi



 

det är ju rent fantastiskt att jag lyckades skvalpa i mig fem glas rödvin utan att spilla på nya vita klänningen. det är ju annars en sån där fin standardregel i murphys lag.

 

tooday kanske jag införskaffar mig en varm och skön päls eftersom vintern har bestämt sig för att aldrig lämna göteborg. undrar hur många stackars tanter som bröt lårbenshalsen igår. freakin isbana. vilket hade varit väldigt roligt att åka på, om man hade pulka och inte hade behövt åka slalom mellan ilskna spårvagnar och hysteriska cyklister. åker heeem ikväll. ledig hela måndag tisdags vilket ska ägnas åt min första artikel wooho! synd bara att det är något så osexigt om statistik om färdmedel och bilar. men ändå.

 

btw, monkis rea är livsfarlig. och sjukt bra. bara ett tips.har handlat alldeles för mycket där på alldeles för kort tid

 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Yey! Är det en riktig artikel som kommer att publiceras? Var i så fall? Jag vill gärna läsa om hur Mandy skriver om färdmedel och bilar (?) ;)

2010-01-29 @ 09:13:26
Postat av: amanda

haha, kanske om jag får sålt den. vi skriver olika grejer och gör undersökande reportage i skolan, men har man tur kan man sälja dem till nån tidning. får väl se om nån nappar ;)

2010-01-29 @ 09:49:43
Postat av: Erika

Va fin du är! å vilken supefin tröja!

Har du publicerat nått mer i internettidningen?:) glöm inte säga till då!

2010-01-29 @ 13:55:36
Postat av: Erika igen

Förresten, 5 glas rödvin - impad! (hur va dan efter?)

2010-01-29 @ 13:56:44
Postat av: Danielle

Galet snygg klänning! Precis vad jag gillar.



Jag är förresten också impad över 5st glas rödvin. Sjlv verkar jag inte längre kunna konsumera mer än högst två och då enbart till middag. Vitt vin däremot kan jag lätt trycka i mig en flaska på en kväll. Vad hände där liksom? Tolde man mer förr, eller var man bara mer desperat? Eller kansek är jag mer desperat nu och det är det som är felet...

2010-01-29 @ 14:59:43
URL: http://heavenlycupcake.se
Postat av: Marie

haha, rödvin ligger också på min förbjudna lista. Jag pallar liksom inte. Får jättekosntig fylla och en inte så konstig men livsfarlig bakfylla.. hehe. Vitt vin dock - here I come!



Och manda - sjuuukt snygg klänning!

2010-01-29 @ 16:35:07
Postat av: manda

jag vet! rödvin är läskigt kul på nåt sätt. känner mig dock rätt lagom franskt dekadent av att nå den där insikten om världen och dess fantastiska under man får av några klunkar.

2010-01-29 @ 22:57:16
Postat av: Emelie

oooh, vilken snygg klänning :)

2010-01-30 @ 22:51:40
Postat av: severina

haha, man kan aldrig handla för mkt på monkis rea! ;) förra året fick jag en skinnväska som kostade 1400 kr för 262 spänn. deru. löv månki. och nu är vi lika prinsessiga i likadana klänningar <3 den passar dig perfekt. kommer förresten hem nästa helg, lördag till tisdag. är du hemma ngt då? puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0