KAOS OCH KOSSOR



vad kan det tänkas vara som lurar bakom träden tro?





jodå, det ska jag tala om. dom har planterat kossor där! stora gigantiska stenålderskossor! på ängen där vi tar våra wille-promenader. märkte inte det nya fina stängslet när jag var sömnig och släpade wille på promenix på morgonen, men kände plötsligt vibrationerna i marken, vände mig om, och höll på att dö när det dundrade fram två gigantiska monster i hög hastighet mot mig och wille. detta var innan jag noterade stängslet. chock. wille gick bananas på odjuren och vi sprang snabbt därifrån.



fortsätter mys med zackisen. vi tittar på how i met your mother och bäbisen är arg. jag försöker förklara att det är inte så lätt att vara kaxig när man har en regnbågsfärgad sparkdräkt med peacemärke på....



och då ger skitungen mig finget! han lär sig tidigt.tur att han är söt.





har även varit och inhandlat väskor. more hideous än såhär blir det nog inte. orange. det är kaos och panik och tre dagar kvar. MÅSTE börja packa. tänker att om jag är ett under av effektivitet och gör undan det mesta idag kan jag slappna av sen. det gäller att leva i lögnen.

blir mys ikväll med olivia och severinan! borås minsann. who had known? kanske blir party, kanske blir bio. låt oss se.

nu fortsätter kaoset och den halvhjärtade packningen.. //A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0